最近小漫熱愛韓國料理٩(๑>∀<๑)۶
就連韓國年糕都DIY wakakakaka~
各位朋友仔可能覺得,與其自己整不如買現成仲乾手淨腳!!
但我見超市買嘅大部份都係片裝或者細條通心
無我想要嘅條糕,所以都係自己嚟啦(ง•◡•)人(•∀• )ง


我試過用粘米粉整......結果係失敗..._| ̄|●
粘米粉蒸完之後硬到阿媽都唔認得Σ( ̄ロ ̄|||)
搓極都係得過吉,一啲都唔柔軟、煙韌……
硬到真的搓不了、搓到真的手軟了( ´益`)wakakakaka~
最後我決定放棄,掉晒成底糕,完全覺得自己勁浪費!!

事隔兩日,我又再一次挑戰!!
吸收上次失敗經驗之後......
今次唔用粘米粉,自己整米粉( •̀ω•́ฅ)✧
你地冇聽錯,我冇"韮菜"(攪錯)!!!!wakakakaka
係由一粒粒嘅米變成一條條嘅米糕條
對韓國料理有興趣嘅朋友仔可以試下自家製架ψ( ̄▽ ̄)ψ

▼好!!先o黎整米粉(*´罒`*)   
   材料:米2杯(量杯計)(我家吃開珍珠米就用珍珠米)
   洗淨之後浸8 - 12個鐘,去水瀝乾~


▼放入攪拌機打至完全粉抹狀~


▼過篩2 - 3次至幼細粉末~!!
   自製米粉 完成♪(2杯米可以做倒3杯米粉)
   入盒放喺冰箱可以保存兩至三星期

想整韓國年糕又唔想咁麻煩的話,可以去韓國街嘅雜貨舖買"米粉"
(냉동 멥쌀가루) 除左整年糕之外,米粉仲可以整韓國糕點架(๑ت๑)


▼到整米糕條呢Part~
   材料:米粉2杯、1/2茶匙鹽、1杯熱水


▼將所有材料完全混合,隔水蒸25分鐘~


▼砧板加入少許麻油,放入蒸熟左嘅米糕~


▼用木棍或者樽"鐘"米糕,反覆"鐘"5-10分鐘~


▼米糕就會變到煙煙韌韌(*ฅ́˘ฅ̀*)♡


▼搓成一個圓球~!!!


▼整成長條,用刀成一半(刀身搽少少麻油防黏)


▼之後再碌長切條,每條約10cm長~


▼手搽少少麻油,每一條米糕條都沾上麻油~
   除左令米糕條有麻香味之外,亦都可以防止黏埋一舊~
   韓國年糕條  完成♪

可以點啲蜜糖就咁食~!!唔係即刻煮食o既話可以入保鮮袋入冰箱雪住佢,
到要用嘅時候先囉出嚟~ (可以保存兩至三個星期)

arrow
arrow

    小漫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()