自從搬左BLOG之後...寫食譜嘅衝勁突然大減...!!!

之但係我對整野食嘅熱情從來都冇冷卻啵 WAKAKAKAKA
只係提唔起勁囉手機影低每一個步驟......
所以我咁耐都冇食譜出就係咁解囉(๑¯ω¯๑)

我家大爺Mike食野越來越咀刁刁( ̄ー+ ̄)
唔係話佢要吔山珍海菜、真禽野味啵 哈哈
有時佢問我今晚食乜,查實我都未知煮乜
我又懶得諗,咪同佢講食"豆腐蒸魚肉"(例子)啦
佢又話唔好又係食呢啲,問返佢想食乜,佢大多數話唔知
咁啫要我諗啲新菜式煮比佢吔啦( ⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)‼
其實要天天不同款,真係會諗到頭都大埋架嘛ฅ(´-ω-`)ฅ
做家庭煮婦真係甚艱難(,,> <,,)


尋日突然興起想食韓燒,如果出街食…
我哋呢啲住得咁山卡啦嘅人,最快都要九個字先到目的地
仲要未計等位,為免費時失事,餓壞肚皮!!
都係喺屋企整韓燒最經濟實惠 哈哈


又見自己有啲mood想寫下食譜
於事囉起手機同啲食材影下相咁啦 he hee~
不過影得甩頭甩髻,各位多多包涵!!

▼材料:豬肉300克、紅蘿蔔1/2個、生菜適量、蒜頭4粒、蔥2棵

   醃料:梨1/2杯、洋蔥1/4杯、蒜頭4粒、薑1/2茶匙、薑1棵、醬油1湯匙、
             糖1湯匙、黑胡椒少許、麻油少許


▼豬肉切片,將梨(去皮、去核)、洋蔥(切件)、蒜頭、薑放入攪拌機打混後,
   倒入豬肉,再加醬油、糖、黑胡椒、蔥同麻油拌勻
   吃辣嘅就可再落1湯匙韓國辣醬,因為大爺Mike唔食得辣,我例牌將啲肉分開

   醃30分鐘就可以開始韓國燒烤架喇


等醃嘅時間,我就整左韓國醬쌈장(中文名唔知係咩)又將淨左嘅蔥做左個"辛奇"泡菜
(韓國舊年12月將泡菜改名叫辛奇,仲要註冊埋商標添!!
但我覺得都係泡菜好聽啲!!!!)
切埋啲紅蘿蔔洗埋生菜時間岩岩好,可以開始咯

如果有聚會,成班朋友圍埋吔烤肉都係一個唔錯嘅選擇(ノ・ω・)ノヾ(・ω・ヾ)
大家一邊烤,一邊傾計,又可以啤一啤,真係人生一樂也 呵~呵~~
.+:。(●ゝω・)~☆NICE!!゜.+:
又或者唔太多時間慢慢燒(好似我家咁),可以一次過整晒又得~!!!

正式韓燒吃法:將燒好左嘅肉放喺生菜上,加啲熟蒜片同쌈장醬,

                       整埋一舊放入口食  正呀!!!  唔油膩又yummy~!!!!!
                       唔洗淨食肉冇菜吔,咁就可以逼大爺mike食多啲蔬菜啦 哈哈~



比埋港式韓燒唔會得個鹹字,最起碼冇味精~!!!!
加上用梨醃肉嘅嗰種清甜果味...真係齒頰留香~
推薦大家用梨醃肉٩̋(๑˃́ꇴ˂̀๑)ファイヤ

當然想再食得正宗可以加紫蘇葉、青辣椒、生蒜啦
但我覺得咁太刺激喇....所以冇準備到 he hee

今餐大滿足~!!!!! wakakaka

冇mood寫食譜呢段時間我有繼續努力鍛鍊廚藝架~!!!

▼韓式蛋卷(계란말이) & 紫菜蛋卷(김계란 말이)
   大爺Mike嘅宵夜便當~!!


▼柱侯牛腩煲仔飯

▼蕃薯甜蜜蜜



▼香腸煎蛋


▼八寶荷葉飯


▼薑醋雞翼
   大爺mike唔愛食豬腳,但又愛蛋薑醋蛋~

   所以豬腳變雞翼  又得啵~

▼西檬軟雞
   用新鮮檸檬整個汁,非現成汁料~!!!


▼豆腐麵包


▼蜜汁叉燒


▼脆皮燒肉


▼香酥腐皮卷
   用氣炸鍋炸,一滴油都唔洗用又炸到金黃脆卜卜


▼黑草羊腩煲
   最凍o個幾日特別想食煲 哈哈~


▼黃金蝦多士


▼蒜香椒鹽豆腐


▼什錦炸丼

其實有啲餸我都有影晒成個過程架
只係入晒電腦都未有時間處理(●*´Д`*)
等我整理好啲相寫埋食譜就POST出o黎啦 he hee

arrow
arrow

    小漫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()